tisdag 31 augusti 2010

Sjuk

Igår hade vi föreläsning. Kände mig inte riktigt kry så är hemma idag.
Allt började i söndags, vaknade rätt dålig. Ont i halsen och febrig och lite släng av huvudvärk.

Så natten mot måndag va hemsk, kunde knappt sova, vaknade konstant och höll på svettas ihjäl.
De jag tänker på är, hoppas inte att det är detta barnen haft, oj va synd det har varit om dem då.
Känner själv att jag knappt vill äta, bara sova.
Men eftersom de har ätit bra och ändå inte visat så stor trötthet, så kanske inte riktigt de jag har då.
Tyvärr ha Tobbe också blivit sjuk. Så hoppas då innerligt att inte barnen blir sjuk igen.
Nu när det nästan just blivit friska. De har varit sjuka i nästan 2 veckor.
Så därför har det inte funnits så mycke tid till bloggandet. Men nu så ska det nog börja ordna upp sig.

Idag känner jag mig ändå bättre, så hoppas ändå att kunna ta mig till skolan imorgon. Jag tycker att det är tråkigt att vara hemma och sjuk.

Tobbe hade sin första dag i skolan igår, även han är hemma idag, för att kurera sig.
Så det här ska bli spännande, han ha redan fått en hel del läsning, som han sitter mer nu.
Lär inte finnas mycke tid över direkt skulle jag tro. Men vi få se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar