onsdag 1 september 2010

Beautiful Blogger

Beautiful Blogger Aword.




Jag har fått en aword av Annah

Med detta award så följer vissa förpliktelser:

♦ kopiera in awardbilden i din blogg för att visa att du har fått den

♦ tacka och länka till den som nominerade dig

♦ berätta sju intressanta saker om dig själv

♦ nominera sju andra bloggare och länka till dem


1. Jag är trillingmamma (för ni som inte vet de) Och ÄLSKAR det.

2. Just nu så håller jag på läst en kurs inom serviceyrken. Tycker det är rätt kul.
3. Jag uppskattar mer en kväll hemma med goá vänner, än en sväng på krogen.
4. Jag ha två tatueringar, vara av en ha jag komme på själv och det är jag stolt över. (dock inte ritat den själv, för sånt suger jag på) 5. Jag gör de flesta smycken själv, som jag själv bär. 6. Kass på att hålla koll på mode. Men försöker mitt bästa. 7. Jag är rätt så aktiv människa.


Okey, desssa bloggar vill jag nominera:

Linda- mammaledig och min syster med två häliga kids

Johanna- En annan härlig trillingmamma

Erik - Tar fina bilder och skriver tänkande.

Tjillevipp morsan - En till trillingmamma

Linda - tredje trillingmamman. ( ja de blir mycke tre här nu) :)

Pernilla - Nybliven mamma

jag tror 6 stycken får räcka.

2 kommentarer:

  1. Grattis till din award!! =) O tack för nomineringen. =)) Hoppas att ni har det bra, det är så kul o se tjejerna växa. När fyller dom år? Kram Johanna =)

    SvaraRadera