måndag 6 september 2010

Fredag

Barnens farmor är barnvakt och just när jag och killen är på väg ut genom dörren får jag veta att läraren är sjuk. Men åker ändå till stan för att få någonting gjort. Ska göra klart läxan som vi fått.
Älsklingen är sjuk, så han åkte också med till stan och sitter i lägenheten för att läsa. Jag skulle inte vilja vara i hans skor eller va man ska säga. Han har en hel del att läsa. Och ändå börja de sakta.
Jag fick mitt gjort, så jag är nöjd.

När jag fick tid över kolla jag i några album som finns hemma hos barnens farmor och farfar.
Kul att titta i gamla album så där. Funderar på att föra en foto vägg hemma, med gamla bilder på släkt och sen då även på oss och barnen.
Typ som en släktvägg

Sen kom Linda till stan och jag följde med henne på några ärenden, HM, lindex. Jag fick en kjol av henne. Tack, det va snällt. Så jag va tvungen att köpa en matchande top till. Så då ha jag min vår autfit. :)

Fredag va annars lugn, satt bara hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar