tisdag 14 september 2010

Ja, entligen

Måndag så kommer Internet tillbaka. JAAA. Gu så beroende man kan vara av Internet, fast jag inte tänker på de så mycket.
Medans Internet va borta så skulle jag hitta ett nummer, och då va det bara upp med telefonkatalogen. Och de va inte igår jag använde den sist. :)

Måndag betyder också en ny dag i skolan.
En sak är lite jobbigt. Att nu är jag och en grupp till inne på vår fjärde vecka. Medans tre kom in på sin första vecka NU.
Vi måste då vänta in de andra och får under tiden göra ett grupparbete. I och för sig är det rätt kul, kommer att framföra vår redovisning som film. Ska bli spännande.
Men jag är ganska less på att det dyker upp nya varje vecka. Men nu ska de va slut med de enligt läraren.

Måndag blev också en sväng till Hällnäs. Hämtade upp min mamma direkt efter skolan och hämtade barnen sen hem och sen iväg. Kom hem igen vid 20.00. Ja, det va den dagen som gled iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar