måndag 7 juni 2010

Ärender

Idag ha barnen varit hos dagmamma då jag och Tobbe varit i stan för att se om vi hitta tärtrall som passar de vi redan ha. Håller för fullt på med våran uteplats som förhoppningsvis snart är klar. Men lite saker är det då kvar att göra. Som att komplitera upp lite trall, jämna med sand och sen lägga allt på plats. Men snart så. :)
Sen ha vi hämtat några staket stolpar som jag sen ha slipa för att kunna måla imorn. Har även varit och lånat en jordfräs för att kunna fräsa så jag kan sätta jordgubbarna på plats. Men nu när Tobbe va och hämta den så fick vi inte igång den. :( typiskt va.

Tjejerna gunga

Alice kollar hur vi skött vårt arbete.

Thea åker gärna fyrhjuling

Barnen va då så glada när vi hämtade dem hos dagmamma. Känns så kul, för vi kan verkligen se att de trivs där. När vi lämnade idag så va det över en vecka sedan sist de var där. Och då vi vinkade hej då så vinka de glatt. Sötisarna våra.

När vi va på K-rauta så träffa jag Nettan och Pixie. Kom då fram till att vi skulle ses på fredag. De ska bli kul, för det va ett tag sen. Hon vill komma i fredags men tobbe ha varit lite dålig, men de va då inge allvarligt Men de va lika bara att vänta.

Imorgon ska jag jobba i T-lund och det känns bra. Ha som alltid trivts jätte bra där. Så det ser jag framemot.

Nattinatt nu

1 kommentar:

  1. Hej Sandra och tjejer, kul att ni kom och hälsade på i Svartberget. Det är helt fantastiskt att det hunnit hända så mycket sedan jag och Lena var bästisar i skolan. Det var ju bara så där 10-15 år sedan....hahaha...nja nåt´ år till kanske!
    Hade gott och mys med de små!
    Lisa

    SvaraRadera