torsdag 3 juni 2010

Förra helgen

Ja nu va de ett bra tag sen jag skrev sist. Kan berätta att i torsdags förra veckan va jag, Tobbe, Sanna och André på båten i Umeå och åt en god middag. Synd bara att de hade en hel svärm bladlöss på besök. De kryllade på bord, stolar och räcke när vi kom dit. En av personalen torkade ett flertal gånger under den korta tid vi satt där. Som sagt de va en kort stund för det kändes inte allt för trevligt med en massa små insekter där man satt och åt. Så vi hivade i oss maten och for.
Sen en sväng och tittade på rix fm som hade diverse band som spelade. Va rätt okey. Sen hem för att göra kväll för jag skulle upp och jobba fredag.

Lördag blev också en sväng till stan. Inge Nordic Rock, men en sväng på krogen. En natt som jag helst gömmer och glömmer. Inte för att jag va dålig men min andra hälft. :) Suck.
Inge mer om de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar