måndag 21 juni 2010

Sen kom regn

ja, idag ha jag varit så duktig och klipt gräsmattan. Äntligen vill säga. För här började det nästan se ut som på en åker, med lite blommor av alla de slag. :) Fint ioförsig men kanske inte just på gården. :) Började igår men klipparen och jag va inte på samma sida. Den ville inte riktigt gå så bra. Dessuton är åkgräsklipparen trasig och behöver sig en riktig sörvis, så de blev och handstyra allt. Men lite mortion ha inte dödat någon.

Först fick jag börja med att slang ur åkgräsklipparen för att he de i handstyraren. Gick väl sådär bra. Men sen va det bara att sätta igång. Det ha ju varit så fint väder idag, men då när jag nästan va klar så kom det ösregn. Tur att jag va som klar då. :)
Jag fick däremot skynda mig ta ner tvätten som hade hängt på tork och va torr.
Men nu är det fint igen.

Sånt gillas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar