torsdag 1 juli 2010

Film premiär

Igår så var jag och ett gäng härliga brudar på Twillight eclips bio premiär.
Det va en bra film, med mycke fint att titta på och en hel del skratt.
Klart en film att se (om man är tjej). :)

Hade super trevligt. Tack Malin för att jag fick följa med er. .)
Synd bara att jag missade för kaffet. :)

Efter filmen skjutsade jag hem Erika, så där blev det en kaffe.
När vi kommer fram så skulle Erika bara ut med hunden så skulle jag sätta upp kaffe. Men när vi kommer in i lägenheten så säger Erika: Finns det någon lillkille som vill gå ut!?
Inte ett ljud. Tyr är annars väldigt högljudd när det kommer någon och speciellt matte Erika.
Så både jag och syrran börja ropa. Hmm ingen hund. Erika börja kolla fönster. Stängda.
Hon ringer då karln hennes. Han hade då varit hem och hämtat Tyr, de va ju skönt. men han hade bara glömt att berätta det. :)

Efter kaffe och lite prat så åker jag då hem.

2 kommentarer: