lördag 17 juli 2010

Ny pool är kul

Idag tog jag och barnen en sväng till Unneby för att titta på hästarna.
De va då hemma och vi gick dit. Tjejerna fick glass och jag en kopp kaffe. Och det säger man ju inte nej till. Barnen roade sig med deras lilla fontän. De va så gulliga, doppade glassen i den också. Sen höll Jenny nästan på att ta dö på deras söta lilla katt. Eller det såg ut som det ialla fall.
Hon la sig över den som hon bruka göra med Zorro. Men deras katt var bara hälften så stor.
Men det gick bra. Sen gav Alice den lite glass.
Efter lite surr där så gick vi hem och åt lunch.


I går va jag till stan ju, och då köpte jag en ny pool. Den från förra sommaren höll inte så bra. Så nu har vi köpt en mer ordentlig en.
Lite mer utrymme också.

Nu på kvällskvisten har jag plockat in jordgubbar. Och det märktes att jag glömde det igår. 2 fulla skålar blev det, ojoj. Imorn blir det nog jordgubbar för bakis gänget som varit i Åsele.

Nu blir det film och hemma mys med karln
Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar