onsdag 7 juli 2010

Sista dagen och början...

På sommaren

Idag var sista dagen på jobbet. Nu så är jag arbetssökande igen. Fick inget jobb på sommar dagiset. Men det känns rätt skönt i efterhand. Jag känner det att när jag har en öppning så hinner jag hem och umgås med barnen och Tobbe. Men när jag har en stängning så börjar jag vi halv 10 och tiden på morgonen går så himla fort. Hinner nästan bara slänga i sig frukosten så ska jag åka. Sen kommer jag inte hem förren vid 17.30. Då hinner jag bara vara med tjejerna en kort stund sen ska de sova. Känns trist.
Så nu i sommar ska jag försöka ta vara på tiden. Det är så kort stund barnen är små.


Idag så åkte jag och tjejerna till Vindeln och mötte upp Linda, Wille och Vendela. Vi möttes på kvarn för att ta en fika med barnens mormor. Chokladeboll och en bit kaka. Mmmm.
Så när vi var där så kollade vi in tavlorna inne kvarn. Mormor ställer också ut en hel bunt fina tavlor. :)
Det blev en snabb visit där, sen iväg på lekparken en bit bort. Den va uppskattade. Så när det var dax att åka va det ingen hit. Men till bilen kom vi tillslut. :D

Linda med barnen följde med hem hit och åt.

Alltid trevligt med sällskap.
Thea åker

Alice

Alice & Wilhelm

Jenny

Alice och Vendela




Tack för en bra dag Linda.

1 kommentar: